10 January 2011

Chocolate Orange Cake


Now, orange and chocolate is another surprisingly tasty match for cake recipies.

I followed the recipe here, but replaced the orange juice concentrate with fresh orange juice, which worked for me.

5 comments:

  1. 近日麥噹噹推出了這款蛋糕,是我的至愛,不過賣成$20一件。

    ReplyDelete
  2. 哇!那我這個材料費才數十元的蛋糕,可能動輒要賣百多元?自家製好抵啊!:)

    ReplyDelete
  3. 你好啊,你應該唔識我,我係今年荃官竹社既男社長啊,我有知道你係80年代既社長,我想問下你一d有關竹社既歷史啊,我想問下呢係你既年代之前呢我地竹社有冇拎過overall champion啊?thx:)

    ReplyDelete
  4. Oldstoner, 不好意思,現在才看到這個留言!
    很高興在這裡和你連繫上。
    你那個關於overall championship的問題......我努力地回憶後,發覺原來已經忘記了!
    當時覺得很重要的事,二十年後回顧,原來已經不重要!

    ReplyDelete